Kampanie społeczne w praktyce – bezpłatne szkolenie

951

Fundacja Komunikacji Społecznej i serwis Kampaniespoleczne.pl będący organizatorami Konkursu Kampania Społeczna Roku wraz z PGNiG – partnerem strategicznym konkursu – rozpoczynają cykl bezpłatnych szkoleń z zakresu planowania i realizacji kampanii społecznych.

Seria „Planowanie i Realizacja Kampanii Społecznych” (PiRKS) rozpocznie się w Warszawie w połowie lipca br. Pierwsza edycja przeznaczona jest dla organizacji z województwa pomorskiego. Jest to jedno z trzech województw, w których PGNiG od lat wspiera społeczności lokalne. Rekrutacja na szkolenie została już zakończona.

Szkolenia PiRKS mają pomóc wszystkim zainteresowanym w uporządkowaniu wiedzy i dostarczeniu niezbędnych umiejętności z zakresu wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych w realizacji kampanii społecznych. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w planowaniu i realizacji skutecznych lokalnych kampanii społecznych. Osoby uczestniczące w wykładach i ćwiczeniach zdobędą solidne podstawy, które pozwolą im w przyszłości tworzyć strategie kampanii zmieniających postawy społeczne. Uczestnictwo w tym wydarzeniu jest bezpłatne

Do tematu realizacji kampanii społecznych podchodzimy kompleksowo, w związku z tym szkolenia są następnym po konkursie elementem naszej misji, czyli podnoszenia standardów, a co za tym idzie profesjonalizmu i skuteczności realizowanych w Polsce kampanii społecznych. Zdecydowaliśmy się zacząć nasz cykl od kampanii lokalnych, ponieważ realizujące je organizacje mają wielki potencjał, a zazwyczaj brak im środków na skorzystanie z pomocy profesjonalistów – mówi Paweł Prochenko prezes FKS.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };