Karaszewski na czele Walk Digital

2 501

Walk integruje wszystkie funkcje digitalowe grupy w ramach nowego podmiotu – Walk Digital. Stanowisko managing directora objął Jacek Karaszewski, który dołączył do Walk 1 sierpnia br.

Do jego obowiązków będzie należało zarządzanie agencjami Walk Digital i Walk Social Media, a także doradztwo i nadzór strategiczny nad projektami digitalowymi realizowanymi dla klientów grupy Walk.

Karaszewski posiada dwunastoletnie doświadczenie w zakresie opracowywania kompleksowych strategii komunikacyjnych w mediach cyfrowych. W dotychczasowej karierze odpowiadał m.in. za zarządzanie agencją Max Weber (Young&Rubicam Brands), Babilon Inc. oraz pełnił rolę creative & managing partnera w agencji Endorfine.

Realizowane przez niego projekty były nagradzane, m.in. w konkursach: Golden Drum, KTR, Kreatura, Złote Orły, FWA i Golden Arrow.

::

Walk jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach Walk funkcjonuje obecnie sześć business unitów: Walk Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/interactive; Walk PR – zajmujący się komunikacją PR; Walk Digital – prowadzący projekty z zakresu digital marketing; Walk Social Media – prowadzący projekty społecznościowe; Walk Events – specjalizujący się w eventach; Walk Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe oraz Walk Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.

Walk Digital rozszerzy kompetencje Walk w zakresie kompleksowej komunikacji w obszarze mediów cyfrowych.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };