Karol Skorupski dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network

2 086

GG Network S.A. informuje, iż z dniem 16 kwietnia 2014 dyrektorem biura reklamy Grupy Allegro i GG Network został Karol Skorupski.

Karol Skorupski związany jest z Grupą Allegro – GG Network od lutego 2012 roku, gdzie dotychczas pełnił obowiązki dyrektora sprzedaży odpowiedzialnego w biurze reklamy za działy: agencyjny, bezpośredni i performance.

W latach 2004-2012 pracował w Ringier Axel Springer Polska na stanowisku dyrektora biura reklamy dziennika „Fakt”, dyrektora biura reklamy prasy codziennej oraz dyrektora sprzedaży korporacyjnej. Natomiast w latach 1993–2004 związany był z Grupą Polskapresse i Media Tak. Jest absolwentem uczelni SGH w Warszawie.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };