Kilka słów o pochodzeniu marki

2 908

W marcu br. na Stadionie Narodowym przedstawiciele firm, regionów i uczelni debatowali nad tematem marek oraz ich pochodzenia.

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, moderator spotkania, pytał gości o to, czy miejsce pochodzenia marki ma znaczenie dla jej rozwoju, oraz o to, z czym aktualnie kojarzona jest Polska. W rozmowie udział wzięli: Robert Moreń, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT; Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Bank; Marta Hereźniak, adiunkt w katedrze marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego; Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań; Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. komunikacji PL.2012+.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };