Kino na leżakach (case study)

2 158

KinAds, broker reklamowy sieci kin, podsumował swoją letnią akcję „Kino na leżakach”.

Akcja „Kino na leżakach” trwała dwa miesiące. Polegała na bezpłatnych pokazach filmowych w popularnych nadmorskich kurortach. Wyświetlano m.in.: „Jesteś bogiem”, „Nietykalni”, „Skyfall” i „Last Minute”.

Sponsorami pierwszej edycji projektu byli: Las Vegas, Intel, Rexona i Knorr Gorący Kubek. Reklamy sponsorów zobaczyło na żywo ponad 31 tys. widzów, zaś zasięg medialny przekroczył  2 mln odbiorców.

– Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Zarówno liczba widzów, jak i medialny efekt akcji przerósł nasze oczekiwania. Partnerzy akcji także zrealizowali swoje cele – mówi Kinga Dołęga–Lesińska, prezes KinAds.

Wśród oferowanych sponsorom narzędzi promocyjnych znalazły się: emisje reklam na ekranie, informacje w lokalnych mediach, reklamy mobilne, sampling produktów i gadżetów, ekspozycja stoiska, ekspozycja materiałów off screen, takich jak naklejki, plakaty, koce, leżaki, parawany itp.

Podsumowanie akcji w liczbach:
19 miejscowości
35 seansów
31 000 widzów
trasa o długości 16 000 kilometrów
kilkaset leżaków, które zostały rozłożone i złożone ponad 18 000 razy
ekran pneumatyczny sięgający 3 piętra   
1500 plakatów na trasie
15 000 ulotek
2 000 000 widzów (zasięg medialny)

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };