Kongres Marketing Automation – materiały konferencyjne

3 147

25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyło się jedno z największych wydarzeń marketingowych w Europie – Kongres Marketing Automation. Na Kongresie wystąpiło 16 prelegentów – najlepszych ekspertów z branż e-Commerce, doradców ds. marketingu i sprzedaży i ponad 1000 gości.

Wśród prelegentów znaleźli się między innymi: Rafał Brzoska szef InPost, który opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w e-Commerce, Michał Brański z o2.pl dzielił się wiedzą o krytycznych czynnikach sukcesu branży w e-Commerce, a Grzegorz Błażewicz – właściciel SALESmanago mówił o tym jak Marketing Automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa rolę CMO w firmie. Z kolei Michał Jaworski, dyrektor e-Commerce w Rainbow Tours wygłosił bardzo ciekawe wystąpienie na temat personalizowanego retargetingu do anonimowych użytkowników na stronie www z wykorzystaniem dynamicznych rekomendacji produktowych. 

Natomiast Karol Bzymek z Yves Rocher Polska opowiadał o wykorzystaniu analizy zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym w celu podniesienia konwersji. Imprezę swoją obecnością uświetnili także Ian Michiels – czołowy amerykański analityk rynku marketing automation.
W przyszłym roku planowana jest kolejna, trzecia już edycja Kongresu Marketing Automation.

Na stronie internetowej Kongresu zostały już udostępnione wideo prezentacje naszych prelegentów – link do wystąpień.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };