...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Koniec tradycyjnego podejścia w PR – PR FORUM 2013

Jak co roku, wydarzenie podzielone będzie na dwie części: sesję główną z udziałem wszystkich uczestników i część popołudniową składającą się z trzech równoległych modułów tematycznych poświęconych: digital relations, różne oblicza CSR, reputacja w sieci.

Zapraszamy do udziału w XI edycji PR FORUM, które odbędzie się 16 października br.
w hotelu Marriott w Warszawie. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest:

„PR nieklasycznie – koniec tradycyjnego podejścia?
Efektywne mierzenie. Digital relations. CSR. Cyberreputacja”.

PR FORUM 2013 będzie gościć w tym roku Marian Salzman, CEO, Havas PR NorthAmerica, Chairman, Havas PR Global Collective, która opowie o najnowszych trendach w komunikacji i przyszłości reputacji. Gościem wydarzenia będzie także KatiePaine, amerykańska specjalistka w zakresie mierzenia efektywności i wykorzystania narzędzi do badania efektów w działaniach public relations realizowanych za pomocą różnych kanałów komunikacji. Autorski ranking najciekawszych międzynarodowych kampanii PR mijającego roku przedstawi natomiast Richard Kanareck, managing director, Senior Partner FleishmanHillard London. Wśród prelegentów znajdą się również polscy, znani i cenieni eksperci PR, komunikacji i marketingu. Lista wszystkich prelegentów znajduje się w zakładce Prelegenci. Partnerem popołudniowego panelu pt. „Różne oblicza CSR” będzie Grupa Atlas.

PR FORUM to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży PR w Polsce, zapewniające wysoki poziom merytoryczny oraz możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami oraz skutecznymi i inspirującymi rozwiązaniami w ramach działań PR.

Będzie to także świetna okazja do spotkań i wymiany doświadczeń.
Więcej o konferencji na www.prforum.pl

Brief jest patronem medialnym wydarzenia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF