...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Konkurs KTR 2016 – trwa etap zgłoszeń

Chcesz zaistnieć i wypromować owoc swojej pracy? Do 29 lutego 2016 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Konkurs skierowany jest do agencji ATL, BTL, PR, eventowych, marketingowych i interaktywnych, domów mediowych, studiów designerskich, graficznych i filmowych, agencji fotograficznych, domów produkcyjnych, studiów dźwiękowych oraz twórców działających samodzielnie w szeroko pojętej branży reklamowej. Zgłaszać się mogą osoby i podmioty z branży mediów i reklamy, których działania wpisują się w poszczególne kategorie i budują krajobraz komunikacji i marketingu w Polsce.

 

Kategorie

 

W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 12 kategoriach:

  • Kampania
  • Film
  • Druk
  • Radio
  • Media
  • Active Advertising
  • Digital & Mobile
  • Design
  • Fotografia
  • Ilustracja
  • Warsztat Audio / Video
  • PR&Event

Po raz pierwszy prace będą oceniane w nowej kategorii PR&Event, stworzonej dla projektów marketingowych, które generują dialog z otoczeniem poprzez działania PR i/lub Event.

 

Jurorzy 

 

Prace oceniać będzie osiem grup jurorskich, którym w tegorocznej edycji przewodniczą:

  • Film, Druk, Radio, Kampania, Media – Asia Malinowska, Brain
  • Digital & Mobile – Dawid Szczepaniak, VML
  • Active Adverstising – Jakub Korolczuk, Grey Group Poland
  • Design – Przemek Bogdanowicz, 2012 Agency
  • PR & Event – Maciej Waligóra, DDB&tribal
  • Fotografia – Wojtek Dagiel, LVOV
  • Ilustracja –Przemek Truściński ,Trust
  • Warsztat Audio/Video – Jacek Pawlak, Tenpawlak & company

  ::

Szczegóły na www.ktr.org.pl.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF