Kozina i Kowalik w Isobar Poland

2 791

Team kreatywny – Maciek Kozina i Wojtek Kowalik, stojący za kampanią „Bardzo dobre maniery” dołączają do zespołu agencji Isobar Poland.

Maciek Kozina i Wojtek Kowalik tworzą czwarty team kreatywny w ramach agencji Isobar Poland. Znają się od urodzenia, a wspólną pracę zaczęli rok temu w Cheil Poland. Wcześniej Maciek pracował w Draft FCB+Ad Fabrika (Effie za kampanię “100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea”) i w Change Integrated. Wojtek z kolei dla VCCP, DigitasLbi, Naked Communications, Karmarama oraz Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions (nagroda KTR za kampanię “Wine Ink” dla Casa Mariol i za kampanię “The Most Family Christmas Wishes” dla Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions). Wojtek i Maciek są też jedynym polskim teamem wyróżnionym na festiwalu D&AD uchodzącym za jeden z najbardziej wymagających konkursów na świecie.

O swoim stylu pracy mówią: – Lubimy pracę na styku strategii i kreacji. W niektórych agencjach tacy ludzie mają na wizytówkach wypisane „creative strategist”, ale my wolimy mówić o sobie „team konceptualny”. Jesteśmy podekscytowani początkiem naszej przygody z Isobar, jedną z nielicznych polskich agencji, która nie działa w oparciu o przestarzały podział na ATL, BTL i digital. Takie agencje mają szansę robić skuteczne kampanie podnoszące poziom polskiej reklamy. 

Warto dodać, że w kwietniu do zespołu Isobar Poland dołączył na stanowisku senior art director Rafał Ryś, jeden z najczęściej nagradzanych na światowych festiwalach polskich art dyrektorów (jego prace zdobyły 28 nagród, w tym Grand Prix za kampanię „Co człowiek przegapi znajdzie maszyna” na Golden Drum i trzy nagrody Cannes Lions). Rafał jest również autorem kampanii ‘’Kartkówka’’, która zdobyła 6 nagród na zakończonym właśnie festiwalu KTR.

W tegorocznych konkursach Media Trendy i KTR agencja Isobar Poland zdobyła 5 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nominacje:

– nagroda Media Trendy dla projektu ,,Soul OS: The Soul Operating System’’, przygotowanego dla Instytutu Jana Pawła II – http://goo.gl/jOCNd6

– wyróżnienie Media Trendy i nagroda KTR dla projektu ,,Uśmiechnięte Pomniki’’ dla marki blend-a-med od Procter&Gamble – http://goo.gl/8mGA7H

– dwie nagrody KTR dla ,,Isobar Explorer’’ – innowacyjny projekt rekrutacyjny z wykorzystaniem łazika – http://goo.gl/M4RGlq

– nagroda KTR dla ,,Soundtrack to Your Life’’, projektu przygotowanego we współpracy z Polskim Radiem na 17 Piknik Naukowy – http://goo.gl/YeXnvH

Gdyby zsumować osiągnięcia obecnego, powiększonego zespołu kreatywnego Isobar, to tylko na ostatnich konkursach Media Trendy oraz KTR, zdobył on łącznie aż 19 nagród.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };