Kreatywne sylwetki: Samsung

2 841

Tradycyjnie już w wakacyjnym wydaniu „Briefu” prezentujemy „kreatywne sylwetki marek” przygotowane przez przedstawicieli agencji brandingowych i reklamowych. Jak eksperci wyobrażają sobie osobowości znanych brandów? Dziś przedstawiamy markę Samsung.

Samsung

 

Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny, partner, Mamastudio

Kobieta o niebanalnej, frapującej urodzie – wie, jak zwrócić na siebie uwagę. Jest dobrze wykształcona, włada kilkoma językami. Zorientowana w trendach, dobrze się ubiera, choć wciąż nie odnalazła swojego stylu. Nadal poszukuje – jest ciekawa nowości i otwarta na eksperymentowanie. Ma słabość do nowych technologii, co przejawia się w zamiłowaniu do gadżetów i elektronicznych nowinek. Najlepiej widać to po jej mieszkaniu – mieszka w centrum miasta, w nowoczesnym wieżowcu, w apartamencie od A do Z uzbrojonym w elektronikę. Jej dom to wzór perfekcjonizmu – wszystko ma swoje miejsce i przeznaczenie, by czynić życie łatwiejszym i przyjemniejszym.

Na pierwszy rzut oka może być odebrana jako chłodna, ale już podczas pierwszego spotkania okazuje się, że daleko jej do bycia zdystansowaną. Komunikatywna i kontaktowa, potrafi znaleźć wspólny język z każdym i na nikogo nie patrzy z góry. Odnajduje się w każdej sytuacji. Czuje się dobrze na wyrafinowanym bankiecie i równie świetnie bawi się na rodzinnym pikniku w parku. Świadomie buduje sieć kontaktów towarzyskich i zawodowych. To kobieta, która wie, czego chce i dokąd zmierza.

:: ::

Więcej „kreatywnych sylwetek” marek można znaleźć w wakacyjnym wydaniu miesięcznika „Brief”, który w całości poświęcony jest sile marki. Zachęcamy do lektury! 

Przeczytaj także opisy marki Apple.

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };