Łatwiejsze zarządzanie mediami społecznościowymi

2 123

Salesforce Marketing Cloud to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Pozwala ono w zaawansowany sposób monitorować aktywność, m.in. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn. Outbox jest jedyną firmą w Polsce, która podpisała umowę z amerykańskim potentatem salesforce.com na sprzedaż oraz wdrożenie Salesforce Marketing Cloud.

– Użycie Salesforce Marketing Cloud pozwala uniknąć przykrej konieczności logowania się w kilkunastu serwisach w celu dodania nowego wpisu, przeczytania komentarzy czy udzielenia na nie odpowiedzi. Teraz, możemy monitorować informacje pojawiające się np. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn za pomocą jednego narzędzia – mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu social media firmy Outbox. – Produkt, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Outbox, daje także możliwość tworzenia szczegółowych analiz rynku oraz konkurencji, sprawdzenia oglądalności profilów w postaci statystyk czy też planowania działań marketingowych na najbliższy czas. To niezwykle użyteczne narzędzie – dodaje.

Na platformę składają się trzy narzędzia do zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych:

Radian6 – monitoring wypowiedzi (Social Media Listening)
Buddy media – publikowanie zawartości (Social Media Publishing)
Social.com – optymalizacja reklam (Social Media Advertising)

Salesforce Marketing Cloud ma na szeroką skalę wspierać działania w mediach społecznościowych. Umożliwia zarówno monitorowanie efektów podejmowanych aktywności (Measurement), jak i obserwowanie wypowiedzi społeczności (Social Listening). Wyposażony jest także w narzędzia do angażowania grupy docelowej (Social Content) oraz budowania więzi z klientami (Engagement). Pozwala ponadto na zintegrowanie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta (Workflow & Automation) oraz wzmocnienie przekazu poprzez działania reklamowe (Social Ads).

Salesforce Marketing Cloud

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };