Łazarski wykształci specjalistów e-commerce

3 111

W roku akademickim 2013/2014 uczelnia Łazarskiego przy strategicznej współpracy z e-Commerce Polska oraz pod merytoryczną egidą ekspertów z Fact-Finder rozpocznie kształcenie specjalistów e-commerce.

Jak zapewniają twórcy kierunku, to rosnące potrzeby pracodawców w zakresie wyspecjalizowanych kadr w obszarze e-commerce doprowadziły do powstania programu studiów podyplomowych e-commerce. Program został stworzony przez ekspertów rynku e-commerce przy współpracy strategicznej z e-Izbą – Izbą Gospodarki Elektronicznej. Ma on skupić się na praktycznym podejściu do zagadnienia e-commerce oraz przedstawianiu rzeczywistych business casów. Ponadto partnerzy studiów przekonują, że najlepsi studenci otrzymają możliwość zatrudnienia.

Jak większość pracodawców borykamy się z problemem braku wykwalifikowanych kadr z obszaru e-commerce. Ponadto, wśród wielu firm handlowych nadal brakuje pełnego zrozumienia procesu jakim jest prowadzenie biznesu online. Zdecydowaliśmy się wesprzeć program z powodu dynamicznie rozwijających się potrzeb zatrudnienia na całym rynku e-commerce, zarówno po stronie dostawców rozwiązań takich jak my, jak też klientów, myślących o uruchomieniu kanału sprzedaży online – mówi Justyna Skorupska, dyrektor zarządzająca Fact-Finder Partner Polska, członek komitetu założycielskiego e-Commerce Polska.

Udział handlu internetowego w całości obrotów w Polsce systematycznie wzrasta. W porównaniu z rozwiniętymi rynkami krajów zachodnich dynamika tego wzrostu jest dwukrotnie większa. To pozwala sądzić, że Polska w ciągu najbliższych pięciu lat osiągnie poziom e-sprzedaży taki jak np. Niemcy lub Wielka Brytania – w tych krajach e-sprzedaż stanowi średnio ok. 10 proc. PKB.

– Zaangażowanie e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej w projekt studiów podyplomowych jest naturalną konsekwencją sytuacji rynkowej. Każdego dnia otrzymujemy zapytania, jak znaleźć specjalistów od różnych sektorów e-commerce. Nie wystarczy już biegła znajomość narzędzi interaktywnych do projektowania i optymalizacji procesów sprzedaży w sieci, ale przede wszystkim poszukiwana jest umiejętność pozyskiwania i obsługi klientów w internecie. – tłumaczy Patrycja Staniszewska z e-Commerce Polska.

::

Więcej informacji na temat studiów można przeczytać na stronie: rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/e-commerce/

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };