LG z nową identyfikacją

986

„It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe” kluczowym przesłaniem LG

LG Electronics wprowadza od dziś nową strategię tożsamości marki opartą na kluczowym przesłaniu komunikacyjnym „It’s All Possible” – „Wszystko Jest Możliwe”. Ma ono wyrażać cele marki, która chce „inspirować, wzbogacać codzienne życie i budować zadowolenie swoich użytkowników”.

Uzupełniając identyfikację LG związaną z hasłem „Life’s Good”, nowe przesłanie marki będzie pozycjonowane jako globalne hasło, tworzące spójne doświadczenie marki we wszystkich punktach komunikacji z klientem, w tym w TV, mediach cyfrowych, drukowanych oraz w reklamie zewnętrznej.

Debiut nowej tożsamości marki miał miejsce w Nowym Jorku, gdzie globalne hasło „It’s All Possible” rozbłysło na słynnym Times Square.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };