...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Łódź pozdrawia – nowa seria spotów TV

Agencja MOSQI.TO stworzyła kampanię promocyjną „Łódź pozdrawia”, która obejmuje outdoor oraz spoty telewizyjne.

Cztery odsłony kampanii

Cała kampania „Łódź pozdrawia” będzie promować cztery inicjatywy: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna i Młodzi w Łodzi. W maju rusza odsłona weekendowa, a wraz z nią 3 pierwsze wersje spotu, kampania billboardowa, na dniach wystartuje też aplikacja na Facebooka, dzięki której będzie można wygenerować własny plakat w konwencji „Łódź pozdrawia”.

– Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt, odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – podkreśla Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. – I były to dwa strzały w dziesiątkę – dodaje. Z Piotrkiem zrozumieliśmy się od razu, on też zaproponował utwór „Ciggies” z albumu EL.P do spotu weekendowego.

– MOSQI.TO postanowiło wykorzystać społeczny potencjał oraz zaangażowanie łodzian, a to jest właśnie to czego miastu potrzeba. Łódź jest odważnym miastem, które podchodzi do swojego marketingu jak do marketingu marki. Ta kampania jest na to dowodem. Mam nadzieję, że wyznaczamy nową jakość komunikacji nie tylko dla samorządów – podkreśla Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi,  odpowiedzialny za całość kampanii.

 Łódź pozdrawia

Marketing miejsca po łódzku

Outdoor „Łódź pozdrawia” to wariantywne billboardy, które zawisną w miastach dobrze z Łodzią skomunikowanych. W każdym z nich pojawi się inny billboard, którego przekaz skierowany jest do mieszkańców. Pomysł MOSQI.TO, opiera się na haśle i geście pozdrawiania i tak w Krakowie „Fani Aerosmith pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej”, a w Poznaniu publiczność Malty.

– Nie tylko atmosfera spotu jest niezobowiązująca, także cała kampania opiera się na swobodzie. Wierzymy, że dzięki niej widz poczuje się dobrze, polubi bohaterów spotu, polubi Łódź i będzie chciał zobaczyć, co zmieniło się w mieście fabrykantów – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO.

 Łódź pozdrawia

Spoty

Scenariusz: MOSQI.TO

Reżyseria: Piotr Szczepański

Muzyka: L.Stadt

Produkcja: Anagram Film

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF