Łódzkie docenione za rebranding

1 885

Województwo Łódzkie, a w zasadzie zmiana jego wizerunku, zostały nominowane do TransformAwards 2014, w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”

Nominacja do nagrody wiąże się z przyjętą przez województwo nową strategią marki opierającą się na podkreślaniu różnorodności regionu i wykorzystywaniu go w promocji. Województwo Łódzkie i twórca strategii – agencja BNA – zostali nominowani do nagrody w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”.

– Naszym wyzwaniem było stworzenie wizji i roli takiej marki Łódzkie, która byłaby atrakcyjna dla całego regionu – miast i miasteczek, które się z Łódzkim w ogóle nie utożsamiały. Mieliśmy pomysł, żeby zaproponować nową rolę dla województwa i marszałka – jako ambasadora marki – mówi Mariusz Przybył, partner zarządzający i dyrektor strategiczny BNA.

Nagrody TransformAwards przyznawane są dla uhonorowania najlepszych praktyk w korporacyjnym, produktowym i globalnym rebrandingu, czyli zmiany wizerunku. W tym roku nagrody przyznane zostaną po raz piąty. Ich pomysłodawcą jest brytyjski magazyn Communicate. TransformAwards zyskały opinię wiodących europejskich nagród w dziedzinie transformacji marki.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 1 kwietnia.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };