...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Łukasz Kosuniak, Samsung Polska #BRIEFmorning 042

Czym marketing B2B różni się od B2C? Które platformy social media i w jaki sposób wykorzystuje Samsung w komunikacji B2B? Kiedy i gdzie możemy się spodziewać premier nowych produktów Samsung w 2016 roku? Gościem Krzysztofa Bulskiego w ‪#‎BRIEFmorning‬ dziś rano był Łukasz Kosuniak, Enterprise Marketing Manager Samsung Polska.

„B2B to marketing skierowany do klienta biznesowego ale ciągle do osoby. Więc budowanie relacji, budowanie emocji i edukowanie to są elementy współne z marketingiem B2C” – mówi Łukasz Kosuniak, Enterprise Marketing Manager Samsung Polska.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF