...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Malta najlepszym produktem turystycznym Wielkopolski

Malta Festival Poznań, Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!", Turystyka Kolejowa TurKol.pl i Wybierz Kalisz na weekend to najciekawsze atrakcje Wielkopolski, wyłonione podczas etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny.

11 lipca 2013 roku w Poznaniu odbyła się gala etapu regionalnego konkursu na Najlepszy produkt Turystyczny, podczas której ogłoszono wyniki i wręczono laureatom nominacje do etapu ogólnopolskiego konkursu oraz wyróżnienia.

W tym roku laureatem nominowanym do etapu ogólnopolskiego konkursu Złoty Certyfikat POT został Malta Festival Poznań.

Wielkopolska Kapituła konkursu spośród czternastu nadesłanych zgłoszeń zakwalifikowała także trzy następujące produkty do etapu ogólnopolskiego konkursu o Certyfikat POT:

1. Piknik szybowcowy „Leszno. Rozwiń skrzydła!”
2. Turystyka Kolejowa TurKol.pl
3. Wybierz Kalisz na weekend

Ponadto wyróżnienia w formule konkursu – Certyfikat POT otrzymały trzy produkty turystyczne:

1. Historyczny Park Rozrywki Gród Pobiedziska
2. Kompleks sportowo – rekreacyjny Termy Maltańskie
3. Szlak kajakowy rzeki Warty w Wielkopolsce

Wielkopolska Organizacja Turystyczna realizuje promocję wszystkich laureatów konkursu na regionalnym portalu turystycznym www.wielkopolska.travel

::

Konkurs Najlepszy produkt turystyczny – Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej – Etap regionalny został zorganizowany przez Wielkopolską Organizację Turystyczną. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych i najbardziej nowatorskich produktów turystycznych z Wielkopolski. Honorowy Patronat nad konkursem objął Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego.

::

Źrodło: POT

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF