...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Marszałek na rowerze twarzą kampanii

Na billboardach na terenie całego Dolnego Śląska pojawiły się dziesiątki plakatów z Rafałem Jurkowlańcem, marszałkiem województwa, na rowerze. Wszystko to za sprawą akcji, która ma na celu zachęcenie mieszkańców do aktywnego wypoczynku w regionie.

Kampania Razem odkryjmy Dolny Śląsk ma na celu aktywizację mieszkańców województwa i przekonanie ich, że w zasięgu ręki znajduje się wiele ciekawych miejsc do odkrycia. Wśród nich nie tylko stolica województwa, ale również liczne zabytki i szlaki turystyczne, np. Szlaki Historii i Tradycji Wrocławia czy Główny Szlaki Sudecki.

– Razem odkryjmy Dolny Śląsk to akcja promująca krajobrazowe, przyrodnicze i kulturowe walory Dolnego Śląska głównie wśród jego mieszkańców. Jest to kolejna odsłona kampanii Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia – do zobaczenia. Liczymy, że mieszkańcy województwa pójdą w ślady marszałka i odkryją, jak inspirujące może być podróżowanie po Dolnym Śląsk. – mówi Marta Kozok, client service director w Pimedia Group.

Marszałek zaprasza też do udziału w konkursie na najciekawsze miejsca w regionie. Ambasadorem Dolnego Śląska może zostać każdy – wystarczy wziąć udział w konkursie i napisać własną kartę przewodnika turystycznego stworzonego przez internautów.

Na stronie www.dolnyslask.pl można  zgłaszać propozycje miejsc wartych odwiedzenia. Rozstrzygnięcie konkursu przewidziano na koniec sierpnia.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF