Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk zapraszają na szkolenie z Brand Journalismu!

3 861

Brand journalism – co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism już 19.01 w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska. Wśród ekspertów wystąpią Michał Bonarowski i Paweł Klimiuk.

Podczas cyklu szkoleń Paweł Klimiuk i Michał Bonarowski poprowadzą panel pt.:

 

Brand Journal w praktyce: jak zacząć? 

 

Czego nauczysz się podczas szkolenia?

 

• Poznasz elementy niezbędne do rozpoczęcia wydawania własnego medium
• Dowiesz się jak wyznaczyć stakeholderów zewnętrznych i wewnętrznych
• Prekonasz się czy trzeba zatrudniać dzienniakarzy do brandjournala?
• Zrozumiesz jakie funkcje CMS są niezbędne a jakie nie?
• Dowiesz się czy brandjournal może zastąpić biuro prasowe?
• Stworzysz strategię własnego brandjurnala

 

POZNAJ SZCZEGÓŁY SZKOLENIA I POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW

 

::

Michał Bonarowski

 

Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Pełni funkcję  PR Brand Managera w Allegro.pl – największej platformie e-commerce. Od początku lat 90. w mediach tradycyjnych, a następnie w elektronicznych, szczególnie wykorzystujących Internet jako platformę dotarcia do odbiorców. Współtwórca pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak: Gazeta Bankowa, Businessman Magazine, Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Doradza funduszom inwestującym w start-upy oraz zajmuje się komunikacją zintegrowaną poza branżą medialną. Członek ISOC, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ekspert Superbrands, juror konkursu Effie w 2014.

 

Paweł Klimiuk

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Allegro, gdzie odpowiada nie tylko za PR, ale również komunikację wewnętrznąi CSR, w tym za Fundację Allegro All For Planet. Członek European Association of Communication Directors. Zajmuje się komunikacją od ponad 16 lat, więc jak sam o sobie mówi – pamięta czasy kiedy teksty przenosiło się między komputerami na dyskietkach, informacje prasowe wysyłało faksem, a redakcje chciały i mogły sobie pozwolić na wysyłać dziennikarzy na zagraniczne study tours. Doświadczenie w komunikacji zdobywał m.in. w lotnictwie i branży finansowo-inwestycyjnej. Od 2009 roku pracuje “w internetach” – najpierw w Grupie Onet a od 2012 r. dla Grupy Allegro. Prywatnie pasjonat vintage audio, winyli i książkowych reportaży.

::

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Dowiedz się więcej o cyklu naszych szkoleń

 

 

 

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };