Mobile w realu (raport)

1 574

Jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych? Jak zaoferować konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe? M.in na te pytania odpowiada raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym”, w którym znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych.

Firma Linteri wydała pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym, czyli które stanowią główne trendy w marketingu mobilnym na 2016 rok. Do współpracy nad raportem zostały zaproszone firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych.

Marketerzy oraz inne osoby zainteresowane technologiami zbliżeniowymi często nie mają wystarczającej wiedzy, jak wpleść tę technologię w swoją strategię marketingową lub jak można ją wykorzystać w komunikacji ze swoimi klientami.

Raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” dostarcza tych informacji prezentując serię artykułów opisujących jak w praktyce można wykorzystać takie rozwiązania, jak robią to inni na świecie oraz jakie korzyści można z tego czerpać. „Mobile w realu” to nie tylko informacje o beaconach, ale również takie zagadnienia jak: wykorzystanie wi-fi w marketingu, sposoby promocji aplikacji mobilnych czy przykłady wdrażania mobilnych technologii płatniczych.

Głównym celem raportu jest edukacja rynku. Dzięki niemu dowiemy się jaki potencjał tkwi w technologiach zbliżeniowych i mobilnych oraz jak zaoferować konsumentom lepsze doświadczenia zakupowe. Znajdziemy tam także szeroko omówiony praktyczny kontekst wykorzystania technologii zbliżeniowych w m.in. centrach handlowych, restauracjach, muzeach, hotelach, podczas targów czy na stadionach.

Ponadto przeczytamy o złych praktykach, czyli czego nie warto robić i na co trzeba zwrócić szczególną uwagę, aby beaconowy projekt się powiódł. W raporcie została omówiona także kwestia połączenia danych z offline i online – remarketing lub retargeting.

BRIEF jest patronem medialnym raportu.

::

Pobierz pełny raport „Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym” – wystarczy udostępnić Tweet lub podać adres e-mail.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };