Mocnopomocni.pl – case study

2 764

Pamiętacie Agenta Zbyszka z zeszłorocznej kampanii PZU? Okazuje się, że nawet po pół roku nadal ma pełne ręce roboty…

PZU zaprosiło internautów do zabawy na stronie mocnopomocni.pl. Wystarczyło pomyśleć o postaci (rzeczywistej lub fikcyjnej), a następnie odpowiadać na pytania agenta Zbyszka, który próbował odgadnąć o kogo chodzi.

Agent w większości przypadków odgadł postać, o której myśleli internauci. W 20 przypadkach zostały nagrane materiały wideo, w których agent Zbyszek osobiście odpowiadał znanym postaciom. Jedną z nich był redaktor naczelny magazynu „Brief”, czyli Grzegorz Kiszluk.

Mocno pomocny Agent Zbyszek odpowiada Briefowi

Poniżej prezentujemy infografikę z wynikami kampanii przygotowaną przez PZU:

mocnopomocni infografika

::

Jednak pomimo zakończenia akcji wiele miesięcy temu, strona mocnopomocni.pl nadal jest odwiedzana każdego dnia przez około 10 tys. użytkowników, a wyniki liczby odwiedzin czy odgadniętych postaci uległy podwojeniu.

::

Czy agent Zbyszek ma Waszym zdaniem szansę na zdobycie nagrody na festiwalu reklamy w Cannes?

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };