Mood zapewni muzykę w McDonald’s

3 396

Mood przedłuża współpracę z międzynarodową siecią McDonald’s. Firmy podpisały umowę na kolejne lata. Firma w dalszym ciągu będzie wyłącznym dostawcą zintegrowanych rozwiązań audio dla 266 lokali McDonald’s w Polsce.

Mood współpracuje z siecią McDonald’s od wielu lat. Na skutek pozytywnie układającej się kooperacji, partnerzy postanowili przedłużyć umowę i wprowadzić przy tym nieco „świeżości”.  Mood będzie dostarczał specjalnie wyselekcjonowaną muzykę wraz z prawami autorskimi. We wszystkich 266 lokalach McDonald’s w Polsce (oprócz punktów food court), odtwarzana będzie muzyka z gatunku Pop oraz Rock. Aktualizacje repertuaru będą wprowadzane na bieżąco przez internet

– Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Mood. Muzyka, jaką można usłyszeć w lokalach sieci McDonald’s w Polsce stanowi dobre dopełnienie wnętrza, współtworząc atmosferę relaksu i komfortu. Nie jest to jednak tylko muzyczne tło. Wielu naszym gościom prezentowane utwory wpadają w ucho. Spotykamy się np. z prośbami o podanie wykonawcy i tytułu zasłyszanego utworu. Takie sygnały utwierdzają nas w przekonaniu, że nasi goście pozytywnie odbierają ten element wizyty w McDonald’s- mówi Dominik Szulowski, PR manager w McDonald’s Polska.

Dodatkowo, nowe lokale McDonald’s zostaną wyposażone w system nagłośniowy firmy Bose. W jego skład wejdą głośniki z serii FreeSpace oraz  wzmacniacze Bose IZA.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };