MOSQI.TO dla Łodzi

3 113

Agencja MOSQI.TO wygrała konkurs na obsługę Miasta Łódź. Zadanie polegało na przygotowaniu spójnej koncepcji kreatywnej, w ramach której w 2014 roku zostaną przeprowadzone cztery kampanie.

Dopuszczonych do udziału w konkursie zostało 31 agencji. Zwyciężyła łódzka agencja MOSQI.TO.

Na 2014 rok zaplanowano cztery kampanie:

Łódź kreuje – Centrum Przemysłów Kreatywnych,
Łódź kreuje – promocja Łodzi gospodarczej,
Łódź na weekend – promocja oferty turystycznej Łodzi typu city break,
Młodzi w Łodzi – kampania zachęcająca do studiowania w Łodzi.

Kampanie obejmą spoty telewizyjne oraz radiowe, a także outdoor, prasę, ambient oraz działania online.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };