Nagroda IAC Award 2018 dla polskiej kampanii content marketingowej NN Investments Partners realizowanej we współpracy z Grupą On Board Think Kong

65

Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy
z zespołem SEO i content marketing grupy On Board Think Kong została nagrodzona jako najlepsza w dwóch kategoriach. Jurorzy uznali „Finanse po godzinach“ za najlepszą kampanię w kategorii „Best Blog Online campaign” oraz “Best Investment Online campaign”.

Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Bezpośrednim wynikiem kampanii był 25 procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.

Za koordynację nagrodzonej kampanii po stronie NN Investments Partners odpowiadali Tomasz Smal i Tomasz Pietrzak z zespołu marketingowego kierowanego przez Magdalenę Markowską. Ze strony zespołu agencji Think Kong za realizację działań SEO odpowiadali Andrzej Zasowski i Maciej Jacewicz.

Internet Advertising Competition (IAC) Awards to międzynarodowy konkurs branżowy w całości poświęcony reklamie online. Nagrody przyznawane są od 1999 roku przez amerykańską organizację Web Marketing Association, której celem jest ustanawianie wysokich standardów w obszarze marketingu internetowego oraz tworzenia korporacyjnych stron WWW. Misją IAC Awards jest uhonorowanie najlepszych i najciekawszych kampanii reklamowych online.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };