...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Najciekawsze kampanie mobilne w roku 2014

Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii mobilnych w roku 2014 okiem Moniki Mikowskiej.

Zapraszamy do zapoznania się z subiektywną listą najciekawszych kampanii mobilnych. Jak powiedziała nam Monika Mikowska, kampanie prezentowane w jej zestawieniu nie były dodawane według specjalnego „klucza”. Są to po prostu kampanie z roku 2014, które zapadają w pamięć, są innowacyjne w stosunku do pomysłów z roku poprzedniego. Co ważne, większość z nich wskazuje na istotny problem społeczny. Warto jeszcze dodać, że większość z prezentowanych w zestawieniu kampanii była nagrodzona i/lub wyróżniona w różnych konkursach branżowych, np. na Cannes Lion.

Monika Mikowska jest współwłaścicielką agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne i tworzącej strategie obecności w świecie mobilnym. Ambasadorka doskonałego mobile UX design. Blogerka na blogu jestem. mobi.
© Sergey Nivens – Zobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF