Nowa agencja kreatywna na rynku

166

Czy w reklamie można działać inaczej? No raczej! Nowa agencja kreatywna Raczejinaczej wita na pokładzie pierwszych Klientów.

Założycielski skład agencji Raczejinaczej współtworzą Piotrek Śmietana (dyrektor operacyjny agencji oraz szef działu IT), Ania Kiljan-Szydełko (Strategy Girl Director), Asia Adamowska (New Business Girl Director), Kasia Sochacka (Creative Girl Director) i Tomek Marć (Creative Art Director).

Potrafimy sprytnie łączyć doświadczenie offline z onlinem. Stworzyliśmy interdyscyplinarny zespół ludzi, dlatego z dużą frajdą ogarniamy zarówno reklamy, jak również świat IT – mówi Kasia Sochacka, Creative Girl Director.

Raczejinaczej jako agencja kreatywna świadczy usługi full service – od zlokalizowania potrzeb grupy docelowej, poprzez skuteczne zaplanowanie działań strategicznych i wdrożenie rozwiązań kreatywnych.

Ogromnie nas cieszy, że mogliśmy odpalić silnik nowej agencji wraz z Porsche Macan. Raczejinaczej odpowiada również za strategię, rebranding, kreację oraz modernizację funkcjonalności serwisu www innowacyjnej platformy TargetDruk.pl mówi Piotrek Śmietana, dyrektor operacyjny agencji oraz szef działu IT.  

Założyciele Raczejinaczej współpracowali wcześniej z takimi agencjami jak: VML, OPCOM, Eskadra czy Hand Made. Posiadają ponad 10-letnie doświadczenie w zintegrowanej komunikacji marketingowej, które zdobywali pracując między innymi dla ŠKODA Polska, Grupy Maspex, Grupy Allegro, Kompanii Piwowarskiej, Nutricia Medyczna, NIVEA Polska, Cif, Danio, Lipton, Volkswagen Financial Services, Lorenz Snack-World, Otodom, Hasco Lek, Siemens, Bosch, Walutomat, Philips, Bahlsen Polska.

Inwestorem oraz partnerem agencji Raczejinaczej jest Prografix, który kompleksowo realizuje usługi marketingu bezpośredniego dla Klientów polskich i międzynarodowych, skutecznie łącząc zaawansowane technologie dwukierunkowej komunikacji wielokanałowej offline i online.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };