Nowa kampania Getin Banku

1 909

W lutym pojawi się outdoorowa kampania Getin Banku promująca aplikację mobilną Getin Mobile.

Pokaże ona praktyczne i wygodne funkcje rozwiązania, jak np. możliwość prostego logowania wężykiem, sprawdzenia stanu konta w telefonie oraz wykonywania szybkich przelewów za pomocą QR kodów. Kampania potrwa miesiąc. Reklamy pojawią się na nośnikach Backlight, City Light oraz Frontlight w największych miastach w Polsce.

Przedmiotem nowej kampanii Getin Banku jest Getin Mobile – aplikacja mobilna, umożliwiająca dostęp do usług bankowych w dowolnym miejscu i czasie. Zaprojektowana z myślą o rzeczywistych potrzebach Klientów oferta sprawia, że korzystanie z bankowości jest proste, szybkie i przyjemne. W październiku 2013 roku aplikacja zdobyła pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie Banking Technology Awards w kategorii „Najlepsze wykorzystanie technologii mobilnych w usługach finansowych”.

W kampanii outdoorowej zaprezentowane zostaną trzy wybrane funkcje Getin Mobile, ułatwiające użytkownikom wygodne korzystanie z usług bankowych. Pierwsza z nich to opcja logowania symbolem graficznym tzw. wężykiem, eliminująca konieczność wprowadzania długiego loginu na ekranie smartfona. Kolejne to możliwość sprawdzenia stanu konta, w każdym miejscu i o każdej porze oraz wykonywania przelewów za pomocą QR kodów. Wystarczy zeskanować kod QR z faktury, a dane do płatności uzupełnią się automatycznie, pozwalając na szybką realizację przelewu.

Kampania pojawi się na nośnikach outdoorowych Backlight, City Light oraz Frontlight w Bydgoszczy, Krakowie, Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i Wrocławiu. Potrwa od 1 do 28 lutego br. Za zakup mediów odpowiada MediaVest. Materiały opracowało wewnętrzne studio graficzne Getin Banku.

Szczegóły dotyczące mobilnej oferty Getin Banku są dostępne na stronie www.getinup.pl/getinmobile/

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };