Nowa kampania outdoorowa Milvai

1 722

Na nośnikach należących do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line trwa pierwsza kampania outdoorowa nowego internetowego serwisu zakupowego Milvai.

Milvai to internetowy serwis zakupowy z tematycznymi ofertami, zmieniającymi się co tydzień. Tematy kampanii sprzedażowych zmieniają się w zależności od pory roku, a ich motywy przewodnie nawiązują do aktualnych trendów. Klienci Milvai mogą również liczyć na  wsparcie i poradę konsultanta (online, w godzinach 7.30-18.30) oraz okno z poradą, pojawiającą się przy wybranych przedmiotach. 

Start nowego serwisu zakupowego jest wsparty m. in. outdoorową kampanią promocyjną na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12×4 m, zlokalizowanych przy trasach o największym wskaźniku ruchu samochodowego. Nośniki do kampanii zostały zarekomendowane przez Jet Line, który odpowiadał także za produkcję plakatów.    

Sieć Motorway składa się z  334 powierzchni formatu 48 m. kw. (12×4 m to największy format klasycznego outdooru), mieszczących się przy trasach o największym natężeniu ruchu. Firma jest drugim co do wielkości operatorem nośników frontlight 12×4 m w Polsce, właścicielem 32,3 proc. wszystkich tego typu konstrukcji.

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };