Nowa Wirtualna Polska

4 690

Od 1 września gruntownej przemianie uległ serwis wp.pl należący do Grupy Wirtualna Polska. Zmieniło się również logo serwisu. Co o powyższych zmianach mówią przedstawiciele serwisu?

Nowej szacie serwisu towarzyszy również kampania reklamowa za oszałamiającą kwotę 18 mln złotych.

Wirtualna Polska zapowiada również rozbudowę swojego działu wideo. Powstanie nowe studio w Warszawie za kilkanaście milionów złotych. Zmianie ulegnie również organizacja pracy zespołów redakcyjnych. WP.pl wdraża też narzędzia, które mają pomóc w zarządzaniu treściami na stronach należących do grupy.

 

WP stawia na wideo – wypowiedź

 

Dzień 1 września oznacza też koniec procesu łączenia WP.pl z O2.pl.

Zapraszamy do obejrzenia komentarzy przedstawicieli wp.pl, w tym Jacka Świderskiego, prezesa Grupy Wirtualna Polska.

::

Co sądzicie o nowej odsłonie WP.pl? Jak się Wam podoba nowe logo?

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };