Nowe formaty reklamowe w Spotify

1 881

Spotify dla Firm — marketingowa platforma Spotify łącząca firmy z klientami – zaprezentowała dziś dwa nowe produkty reklamowe – Video Takeover dla desktopów oraz Sponsored Sessions dla urządzeń mobilnych. Nowe formaty reklamowe będą docierać do przeszło 30 milionów osób korzystających z darmowej wersji Spotify na całym świecie.

Wśród partnerów, którzy jako pierwsi skorzystają z nowych formatów znajdują się takie marki jak: Coca-Cola, Ford, McDonalds czy NBC Universal Pictures oraz, na rynku amerykańskim, Target i Wells Fargo. 

– Naszych użytkowników cechuje wysokie zaangażowanie, dlatego proponujemy rozwiązanie reklamowe, które wzbogaci czas, jaki spędzają w Spotify, a także połączy ich z ulubionymi markami. Nowe formaty reklamowe są idealnymi przykładami wysokiej jakości rozwiązań, jakie chcemy oferować naszym partnerom i osobom korzystającym z serwisu- skomentował Jeff Levick, Chief Business Officer w Spotify.

Format Video Takeover został przygotowany z myślą o komputerach stacjonarnych i laptopach, pozwalając reklamodawcom wykorzystać możliwości aplikacji desktopowej. Reklamy wideo są częścią normalnych przerw reklamowych i pojawiają się jedynie wtedy, gdy aplikacja Spotify jest widoczna na ekranie komputera.

Format Sponsored Sessions natomiast pozwala reklamodawcy na wcielenie się w rolę sponsora 30 minutowej sesji muzycznej pozbawionej reklam (tylko na urządzeniach mobilnych). Użytkownicy mogą korzystać z tego rozwiązania odtwarzając piętnasto- lub trzydziesto-sekundową reklamę wideo w aplikacji Spotify na swoim smartfonie czy tablecie. Dzięki temu, reklamodawcy mogą także dopasować swój komunikat do różnych czynności wykonywanych przez użytkownika w trakcie dnia, jak nauka, dojazd do pracy czy szkoły, ćwiczenia na siłowni czy zabawa na imprezie. 

Użytownicy Spotify to zaangażowana, aktywna i wartościowa grupa odbiorców, dla których muzyka jest idealnym sposobem na kontakt z tymi firmami, które w ich życiu mają szczególne miejsce. Użytkownicy Spotify spędzają średnio 84 minuty dziennie w Spotify, słuchając muzyki w domu, w pracy, w szkole, w samochodzie, podczas ćwiczeń i w wielu innych sytuacjach. Osoby korzystające z kilku urządzeń spędzają w serwisie średnio 146 minut dziennie. Z badania Music Impact Study 2014 wynika, że ta coraz bardziej mobilna grupa odbiorców jest o 94 proc. bardziej zainteresowana tworzeniem silnych, emocjonalnych więzi z firmami – przykładowo, 86 proc. osósb z większym prawdopodobieństwem poleci daną markę swoim znajomym.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };