Nowe władze IAA Polska

1 000

Jacek Olechowski, prezes spółki Mediacap, został powołany na prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego
Stowarzyszenia Reklamy IAA kadencji 2013-2015.

Funkcje wiceprezesów objęli Katarzyna Borucka (dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec) oraz Aleksander Śmigielski (dyrektor ds. mediów na Europę Środkową i Wschodnią w Unilever).

 

Członkami zarządu zostali:

  • Katarzyna Sudbury (wspólnik i prezes zarządu Ambient Polska),
  • Marcin Gudowicz (dyrektor biura reklamy Telewizji Polskiej oraz
  • Tomasz Werpachowski (skarbnik).

Nowym przewodniczącym rady nadzorczej został Paweł Kowalewski (prezes zarządu Communications Unlimited). Jej członkami zostali zaś Lech Kaczon (prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) i Bohdan Pawłowicz (prezes PBS Business Solutions).

Sądem koleżeńskim nowej kadencji będzie kierował Janusz Kurek (dyrektor Agencji Reklamy OKAY Radia Katowice) a jego członkami zostali Krzysztof Gmyrek (dyrektor pionu strategii i rozwoju mediów miejskich w Business Consulting) i Krzysztof Ziomek (współwłaściciel agencji OrangeBlue).

– Wierzę, że nowy Zarząd przywróci IAA jej rolę w debacie publicznej, na temat wagi i roli polskiego przemysłu marketingowego. Naszym celem będzie przede wszystkim reprezentowanie tego środowiska w relacjach z pozostałymi uczestnikami życia społecznego i gospodarczego: administracją publiczną, samorządami, akademią i mediami – stwierdził Jacek Olechowski.

:: ::

IAA (International Advertising Association) to istniejąca od 75 lat i działająca w 76 krajach organizacja, która
reprezentuje wspólne działania reklamodawców, agencji reklamowych oraz mediów. Polski oddział istnieje od 1993 roku.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };