...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy Google+ taki jak Pinterest?

15 maja, w trakcie konferencji w San Francisco, gigant z Mountain View ogłosił wprowadzenie zmian w swojej platformie społecznościowej Google+. Główny nacisk położony jest na zdjęcia, które rozmieszczone są w sposób przypominający rozwiązania znane z serwisu Pinterest, przeznaczonego do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych.

Google+ w aktualnej odsłonie zawiera 41 nowych funkcji, które zdaniem twórców mają uczynić go bardziej intuicyjnym. Najbardziej charakterystyczna zmiana polegała na wprowadzeniu dwu- lub trzykolumnowego layoutu, w zależności od urządzenia, na którym wyświetlamy stronę.

Nowy serwis pozwala na więcej niż tylko zamieszczanie materiałów wizualnych. Google+ udostępnia inteligentne narzędzie Auto Awesome, które umożliwia edycję i korektę zdjęć. AA potrafi także automatycznie wybrać fotografie o najlepszej jakości oraz tworzyć z nich animowane GIF-y. Auto Awesome wyposażony jest też w opcję rozpoznawania uśmiechu oraz pozwala łączyć kilka zdjęć, tak aby stworzyć ujęcie panoramiczne. Użytkownik ma oczywiście wybór i automatyczne funkcje AA można wyłączyć.

Firma Larry’ego Page’a ogłosiła, że aktualnie 190 mln. osób aktywnie korzysta z Google+. Dla porównania 390 mln. liczy sobie grupa użytkowników, którzy pobrali co najmniej jedną aplikację z Google Play, korzystają z wideo-rozmów w Gmailu oraz dzielą się filmami z serwisu YouTube.

Źródło: Mashable

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF