...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Nowy tygodnik w Mediach Regionalnych

8 października 2014 ukazał się pierwszy numer tygodnika „Dzień za dniem”. Właścicielem tytułu oraz domeny dzienzadniem.pl są Media Regionalne Grupy Polskapresse.

Tygodnik „Dzień za dniem” ukazuje się w powiecie świebodzińskim od 20 lat. Zerowy numer został wydany 26 października 1994 roku. Potem tytuł zmieniał właścicieli, ale nie profil. Był nastawiony na wydarzenia lokalne, informacje, o których ludzie rozmawiają ze sobą w sklepie i w domu. Był z daleka od polityki, ale blisko mieszkańców.

Nowy właściciel zmienia layout gazety, ale wciąż ideą „Dnia za dniem” ma być bliskość z ludźmi z powiatu świebodzińskiego. Temu służy też układ tygodnika i takie sekcje jak: o tym się mówi, na sygnale (wiadomości kryminalne i od straży pożarnej), z życia rodziny (tu zdjęcia noworodków, nowożeńców), z życia parafii, kultura, rozrywka, informatory z przydatnymi wiadomościami teleadresowymi.

Pierwszy numer w nowej szacie graficznej ukazał się 8 października br. Tygodnik ma 20 stron, dzień wydawniczy zostaje bez zmian – środa.

W zespole redakcyjnym tygodnika pracują dziennikarze i redaktorzy, którzy byli przy powstawaniu gazety, Renata i Wiesław Zdanowiczowie. Funkcję redaktora naczelnego będzie pełnić Alicja Jóźwicka. Doradcą ds. reklamy została Alicja Sienkiewicz. 

Promocji nowego wydania tygodnika towarzyszy kampania promocyjna zaplanowana przez dział marketingu Mediów Regionalnych w Zielonej Górze.

::

© Orlando Bellini– Zobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF