O eventach w biznesie i biznesie w eventach – konferencja

2 991

Ruszyła rejestracja na pierwszą w Polsce rozbudowaną i kompleksową konferencję branżową poświęconą tematyce event marketingu. Jak skutecznym narzędziem marketingowym jest event? W jaki sposób może być wykorzystany do osiągnięcia celów biznesowych? Jakie korzyści wizerunkowe i sprzedażowe przynosi jego organizacja?

Na te i inne pytania odpowiedzą goście I Konferencji Event-Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej we współpracy z Klubem Agencji Eventowych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Rejestracja na konferencję odbywa się za pośrednictwem strony: eventbiznes.syskonf.pl.

I Konferencja Event-Biznes poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe. Dwudniowe spotkanie ma na celu zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu. Konferencja adresowana jest do kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów, a także osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką eventów na poziomie profesjonalnym.

Wśród prelegentów pierwszej edycji wydarzenia znajdą się m.in. Andrzej Blikle, Elling Hamso z Event RIO Institute, dr hab. Magdalena Kachniewska, prof. Szkoły Głównej Handlowej, a także znane postaci polskiej branży eventowej. 

– Event jest jednym z najmniej docenianych narzędzi marketingowych na polskim rynku. Sytuacja ta wynika z niedostatecznej ilości badań oraz informacji o eventach, a tym samym z braku świadomości i wiedzy na temat korzyści, jakie niesie ze sobą organizacja wydarzeń. Program konferencji Event-Biznes został skonstruowany tak, by w sposób kompleksowy przedstawić uczestnikom wartość biznesową eventu jako najskuteczniejszej formy bezpośredniego dotarcia do dowolnie wybranej grupy docelowej gwarantującej jednocześnie natychmiastową informację zwrotną ze strony odbiorców – mówi Adam Zagajewski, wiceprezes zarządu SBE ds. Rozwoju.

Konferencja odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Rejestracji na konferencję można dokonywać poprzez stronę: eventbiznes.syskonf.pl.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej, partnerem merytorycznym wydarzenia – Klub Agencji Eventowych, partnerem branżowym – Meetingplanner.pl, a jego pierwszymi patronami medialnymi magazyny BRIEF i MICE Poland. Twórcami programu konferencji są Anna Nowakowska (SBE) oraz Magdalena Kondas (Meetingplanner.pl). Partnerami konferencji są firmy: Triangoo (zapewniająca oprawę scenograficzną wydarzenia), Brill AV Media i Aram (które odpowiadają za stronę techniczną konferencji), Rent Design (odpowiedzialna za dostarczenie mebli eventowych), IIA (dostarczająca nowoczesne ekrany multiTouch), MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, agencja Mea Group (odpowiedzialna za obsługę PR konferencji), a także internetowa platforma rejestracyjna Syskonf.pl, która wspiera prowadzenie rejestracji uczestników wydarzenia. Organizację konferencji wspierają także M duo Models, LexCare i Studio Fotograficzne Maciaga.pl.

Więcej informacji na temat konferencji można uzyskać na stronie: www.eventbiznes.pl.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };