...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

O polskich blogerach słów kilka

Kim jest polski bloger? Co publikuje i jak promuje swoje treści? Jakich kanałów do tego używa? Poznaj odpowiedź na te pytania.

Okazuje się, że większość polskich blogerów jest płci żeńskiej, najczęściej zamieszkuje województwo mazowieckie i studiuje marketing i zarządzanie. Zaledwie 6 proc. wszystkim piszących utrzymuje się z prowadzenia bloga, reszta łączy prowadzenie strony z pracą zawodową (ok. 58 proc.), albo traktuje pisanie czystko hobbystycznie.

Jak wygląda natomiast tworzenie treści na bloga i publikacja? Blogerzy najchętniej przygotowują posty wieczorem (53 proc.), a ich ulubionym urządzeniem jest laptop.

Najbardziej zauważalnymi trendami w polskiej blogosferze jest współpraca komercyjna, więcej treści graficznych i video oraz połączenie blogów z innymi kanałami social media.

::

infografika i dane: blogstory.pl

© mipanZobacz portfolio

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF