Obalamy “Mity o reklamie online #AdMythBusters” w raporcie zrealizowanym wspólnie ze Sparc Media

1 509

Agencja reklamy online Sparc Media razem z magazynem „Brief” przygotowała raport obalający mity o reklamie online “#AdMythBusters”. Prezentujemy i obalamy w nim 26 mitów i stereotypów związanych z reklamą internetową. Sprawdź, ile z nich znasz!

Przewodnik ten ma na celu obalenie najbardziej popularnych przesądów i mitów związanych z reklamą internetową i online marketingiem, z którymi praktycy reklamy online spotkali się podczas swojej pracy. Publikacja zawiera 26 mitów, podzielonych na 5 sekcji:

1. Reklama online jako część większej strategii
2. Reklama z perspektywy konsumenta
3. Reklama z perspektywy reklamodawcy
4. Reklama na Facebooku
5. Programmatic media buying

Pobierz Raport

 

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };