...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Od jutra zmieniamy świat! Rusza pierwsza polska edycja LEARN DO SHARE!

Ponad 400 projektantów, filmowców, dziennikarzy, gamerów, filozofów, marketingowców i aktywistów społecznych połączy siły, żeby odmienić Warszawę. Przyświeca im hasło INNOVATION FOR GOOD

„Większość rzeczy, które wiemy o świecie , ktoś nam kiedyś opowiedział. Dlatego storytelling ma wielką siłę. Opowiadanie jest uniwersalne, pomaga przekraczać granice i bariery językowe. Wykorzystajmy jego moc i nowe technologie, żeby kreować przyszłość, w której wartości humanistyczne będą liczyły się bardziej, niż projektowanie coraz nowszych produktów i usług – mówi Lance Weiler, filmowiec i innowator społeczny, twórca LEARN DO SHARE

LEARN – 13 wykładów
W pierwszej części uczestnicy poznają metodę Learn Do Share i dowiedzą się między innymi , jak storytelling inspiruje zmiany społeczne (Lance Weiler), jaki potencjał mają filmy umieszczane w sieci ( Claire Leproust/Antoine Clayrol)i jak przełożyć nauczyć zwyczajne przedmioty grać w gry ( Aleksandra Przegalińska).

DO – 4 interdyscyplinarne warsztaty
Warsztaty dla uczestników przygotował Lance Weiler, Google, uselab, i DDB&Tribal. Przekonamy się na własnej skórze, czy łatwo jest zaprojektować inteligentne miasto, czy kreatywność pomaga w innowacjach, co ma zabawa do technologii i jak monitorować dane w czasie rzeczywistym.

SHARE – 4 prezentacje nowych technologii
O tym jak możemy opowiadać historie w 21 wieku i co to oznacza dla mediów, będą dyskutować przedstawiciele BBC, TVP, Agory, NiNA i Life Tube Polska. Twórcy najbardziej innowacyjnych startupów podzielą się swoimi pomysłami na to jak zwiedzać miasto, kiedy nic nie widać (Ifinity) albo diagnozować zaburzenia u dzieci podczas zabawy ( Harimata).

LEARN DO SHARE to miejsce gdzie na gorąco tworzą się interdyscyplinarne zespoły które dzielą się pomysłami i wypracowują koncepcję innowacji dla wspólnego dobra. Ci, którzy wcześniej byli publicznością, stają się współtwórcami. A zapoczątkowane na warsztatach zmiany dzięku współpracy z Urzędem Miasta Warszawy mają szansę zmienić Warszawę w smart city.

Więcej informacji na stronie wydarzenia i na Facebooku.

::

LEARN DO SHARE

24 czerwca 2015

STADION NARODOWY

::


Fot. Materiały prasowe

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF