Oliviero Toscani.

92

To tytuł książki, którą przeczytał pewnie każdy…

To tytuł książki, którą przeczytał pewnie każdy student marketingu. W sieci jest wiele opracowań na temat jak Benetton budował markę przez kontrowersje. Markę inteligentną, kontekstową, przekraczającą wiele granic. Ale jednak nie wszystkich. Wtedy dużo czytało się książek (z braku social mediów). Może to robi różnicę? 🙂

Autor książki, Oliviero Toscani dwa lata temu był autorem kampanii marki Roleski http://republikaroleski.pl, a Benetton nadal nie stroni od poruszania ważnych tematów. Kampania w Indiach, z tego roku:  tutaj

Podoba mi się, że osoby, które zawiniły ze strony Maspexu „odpracują swoje grzechy” w wolontariacie. Dobra karma wraca.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };