Omnicom z Publicisem stworzą reklamowego giganta

2 001

Omnicom Group oraz Publicis Groupe zawarły ostateczne porozumienie dotyczące połączenia. W wyniku fuzji powstanie największa na świecie sieć świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej i PR.

Połączenie zostało jednomyślnie zaaprobowane przez rady dyrektorów obu sieci. Na czele Publicis Omnicom Group staną: dyrektor generalny Omnicom Group John Wren oraz Maurice Lévy – dyrektor generalny Publicis Groupe.

Do nowej grupy należeć będą m.in. agencje: BBDO, Saatchi & Saatchi, DDB, Leo Burnett, TBWA, Fleishman-Hillard, Ketchum, MSLGroup oraz Proximity.

Zeszłoroczne przychody obu firm, które zatrudniają łącznie ponad 130 tys. osób, wyniosły 22,7 mld dol.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };