„Orange Zbliża” z Leo Burnett

207

Właśnie ruszyła wizerunkowa kampania Orange, oparta o nową platformę komunikacyjną – „Orange Zbliża”. To kolejne efekty rozpoczętej w styczniu br. współpracy marki z agencją Leo Burnett Warszawa.

– Najnowsza kampania, którą zrealizowaliśmy dla Orange to chęć znalezienia odpowiedzi na pytanie „Co nas zbliża?”. Zależało nam na pokazaniu prawdziwych ludzkich emocji, przypomnieniu jak ważna jest otwartość na drugiego człowieka oraz na zwróceniu uwagi, że bez względu na różnice między ludźmi – czy to w relacjach partnerskich czy rodzinnych, więcej nas zbliża niż dzieli – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warszawa.

Kampania ma charakter wizerunkowy i będzie komunikowana w telewizji, kinach oraz mediach społecznościowych do 26.04. W ślad za nią, już pod koniec kwietnia ruszą kolejne odsłony kampanii „Orange Zbliża”, tym razem produktowe.

Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej jest silniejsze wyeksponowanie roli marki Orange, która pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne. Wpływ technologii na życie chcemy pokazywać z perspektywy ludzkich postaw i doznań. Orange stawia człowieka na pierwszym miejscu, takie jest DNA naszej marki i na tym opieramy nowe podejście do komunikacji – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Leo Burnett rozpoczął współpracę z Orange Polska w styczniu 2018 roku. Agencja zajmuje się strategiczno-kreatywną obsługą reklamową marki w zakresie ATL, BTL oraz w obszarze social media i digital.

Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg’s, KraftHeinz, McDonald’s, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Agencja należy do Publicis Groupe.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };