Partnerstwo agencji Think Kong i Freshdesk w obszarze social CRM

2 565

Agencja social mediowa Think Kong podpisała umowę partnerską z Freshdesk – najszybciej rozwijającym się międzynarodowym dostawcą oprogramowania wspierającego zarządzanie kontaktami firm z klientami. Partnerstwo wzmacnia kompetencje agencji Think Kong w obszarze Social CRM.

Umowa odnosi się do współpracy, w ramach której powstanie polska wersja serwisu Freshdesk, a agencja Think Kong – jako Social Media Partner Freshdesk – będzie wspierać rozwój oprogramowania i dostosowania go do wymagań firm w Polsce. We współpracy z Freshdesk Think Kong poszerza ofertę o rozwiązania dedykowane do obsługi dużej liczby zapytań klientów pojawiających się w serwisach społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter) oraz fora.

„Nie da się dobrze prowadzić obsługi klientów w social media np. dużej firmy usługowej bez dedykowanego oprogramowania” – komentuje Norbert Kilen z Think Kong – „Partnerstwo podpisane z Freshdesk wzmacnia nasze możliwości i sprawia, że naszym klientom będziemy mogli zaoferować dedykowane rozwiązanie, niewymagające reorganizacji struktur firmy.”

Freshdesk (www.freshdesk.com) to dostawca rozwiązania, które umożliwia firmom i organizacjom wspierać klientów przy pomocy poczty email, telefonu, strony internetowej, Facebooka oraz Twittera. Funkcje Freshdesk, łatwość obsługi oraz konkurencyjne ceny sprawiają, że jest to najszybciej na świecie rozwijający się dostawca rozwiązania z zakresu CRM. Freshedsk jest obecnie używany przez 10 000 klientów w 118 krajach. Siedziba firmy znajduje się z Walnut w Kalifornii, a centrum badań ulokowane jest w Indiach.

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };