Event jako narzędzie biznesowe – program konferencji

3 701

Już 18 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie będzie można usłyszeć prelekcję redaktora naczelnego Brief. Grzegorz Kiszluk będzie mówił o różnicach pomiędzy marketingiem a promocją miejsc. Prelekcja odbędzie się w ramach Meetings Week Poland.

Stowarzyszenie Branży Eventowej, instytucja ukierunkowana na budowanie pozytywnego wizerunku polskiego rynku organizacji eventów, jego popularyzację i profesjonalizację, a także edukację branżową, już po raz drugi uczestniczy w organizacji Meetings Week Poland, będącego wspólnym projektem stowarzyszeń branży spotkań. W ramach wydarzenia SBE przygotowało konferencję oraz panel dyskusyjny z udziałem m.in. przedstawicieli wybranych urzędów miast i województw oraz mediów, których tematem będzie znaczenie i rola eventów w marketingu miejsc. Wydarzenie odbędzie się w ramach Meetings Week 18 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną przedsiębiorczość oraz samorządy.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

 

Koszt udziału: 290 zł.

Zniżki dla członków SBE, SOIT, MPI, SKKP: 145 zł

Meetings Week Pass (udział we wszystkich wydarzeniach): 435 zł.

 

Harmonogram:

09:00-09:15 – Rejestracja i powitalna kawa 

09:30-10:00  – Przywitanie – Anna Nowakowska (Członek Zarządu SBE)

Prelekcja 1: Znaczenie eventu w promocji miast i regionów.

Prelegent:   Olga Pietrzak (Agencja Power)

10:00-10:30

Prelekcja 2: Marketing miejsca czy promocja miejsca?

Prelegent: Grzegorz Kiszluk (Redaktor Naczelny Magazynu BRIEF, organizator Welcome Festiwal)

10:30-11:00

Prelekcja 3: „Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – case study

Prelegent: Katarzyna Pacholak (niezależny konsultant)

11:00-11:45

Prelekcja 4: Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki

Prelegenci: Piotr Jakubowski (Burmistrz miasta Mikołajki), Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji Urząd Miasta i Gminy Mikołajki) oraz Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX)

11:45-12:00 przerwa kawowa

12:00-13:00 Event jako narzędzie marketingowe do budowania silnej marki miejsca, która przyciąga turystów, inwestorów oraz przyczynia się do rozwoju eksportu – Panel dyskusyjny

Prowadząca: Katarzyna Gembalik-Kinas (zast. Red. Nacz. BRIEF for POLAND)

 

Goście:

Izabela Stelmańska, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego

Krzysztof Komorski,  Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów, Urząd Miasta Lublin 

Łukasza Napora – dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Audioriver Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief” i „Brief for Poland”

13:00-13:45

Prelekcja 5: Promocja regionu poprzez Event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej Stare Jabłonki

Prelegent: Kamil Sapeta (Manager ds. Rozwoju Grupy Anders)

13:45-14:30

Prelekcja 6: Industriadafestiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu.

Prelegent: Adam Hajduga (Kierownik  Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury)

14:30 – 15:15 lunch

15:15 – 16:00

Prelekcja 7: Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu– Karolina Zuzaniuk (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie)  

16:00 – 16:40

Prelekcja 7: Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów

Prelegent: Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych)

 

16:40 podsumowanie i zakończenie

 

Informacje o prelegentach: https://meetingsweek.syskonf.pl/prelegenci1803

Może ci się spodobać również Więcej od autora

Komentarze

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };