Performance marketing dla ludzi – konferencja

3 096

29 sierpnia specjaliści ze 180heartbeats + JUNG v. MATT, GroupM Interaction i niemieckiej agencji Netzeffekt opowiedzą o praktycznym zastosowaniu performance marketingu.

Kampanie performance – od najprostszych rozwiązań po szczegółową personalizację. W jaki sposób personalizacja i optymalizacja wpływają na wyniki kampanii? Dlaczego warto monitorować ruch w serwisie i optymalizować jego efektywność? Czy na Facebooku można skutecznie pozyskiwać leady?

To tylko niektóre z zagadnień, które przybliżą eksperci 180heartbeats + JUNG v. MATT i zaproszeni goście. Zaprezentują też wybrane case studies kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych.

Gośćmi specjalnymi konferencji będą Wolfgang Vogt, managing director w Netzeffekt (JUNG v. MATT) i Stefan Bruckmaier, creative director performance (również Netzeffekt). Na przykładzie wybranych przykładów opowiedzą, jaką drogę przeszedł performance marketing od prostego zarządzania kampaniami po zaawansowaną personalizację.

Na konferencji obecni będą kluczowi klienci agencji 180 heartbeats + JUNG v. MATT. Wydarzenie jest więc okazją do wymiany doświadczeń różnych stron zaangażowanych w wykorzystywanie narzędzi performance marketingu.

Zwieńczeniem spotkania będzie panel dyskusyjny, w którym eksperci poszukają odpowiedzi na odwieczne pytanie marketera: czy skuteczniejsze w działaniach reklamowych są tanio kupione media, czy dobra kreacja. Jako panelista udział weźmie m.in. Tomasz Piątkowski, dyrektor zarządzający w GroupM Interaction.

 

– „Performance Marketing Dla Ludzi” to nasza próba oswojenia tematu w kontekście efektywności mediów społecznościowych. Udowodnimy, że o performance marketingu można mówić z pasją. Wiemy, jak używać tego narzędzia, by serca internautów biły szybciej – powiedział Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający w 180heartbeats + JUNG v. MATT, który poprowadzi panel dyskusyjny.

 

Konferencja Performance Marketing Dla Ludzi odbędzie się 29 sierpnia, w Sztuki & Sztuczki (Warszawa, ul. Szpitalna 8). Rozpocznie się o godzinie 10:00 i potrwa ok. 3 godzin.

 

Na konferencję można zapisać się, wysyłając wiadomość do: magda@180hb.com.

Strona konferencji: kliknij

 

Agenda konferencji:

10:00 – 11:10 – Wolfang Vogt i Stefan Bruckmaier, Netzeffekt (JUNG v. MATT), The development of Performance Marketing: from simple campaign management to sophisticated personalization

11:15 – 12:00 Agata Kłosowska, senior performance analyst, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Czy media społecznościowe przekładają się na efekty w offline? Optymalizacja i personalizacja aplikacji oraz kampanii a realizacja celów

12:00-12:10 – przerwa kawowa

12:15-13:00 – panel dyskusyjny z udziałem prelegentów i Tomasza Piątkowskiego z GroupM, prowadzi Marcin Gaworski (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };