...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pierwsza w Polsce kampania produktowa w… „Minecrafcie”. Tak, w tej grze

Co dziś potrzeba, aby kampania skierowana do młodych ludzi skutecznie trafiła do grupy docelowej? Dobrego pomysłu i youtubera/youtuberów. Tak było i w tym przypadku, w którym VML dla Orange zorganizował kampanię w… grze „Minecraft”.

Celem kampanii jest wypromowanie oferty Orange „6GB za 6 zł na 60 dni”. Hasło kampanii to „Są łatwiejsze sposoby na zdobycie 6GB na 60 dni”. Aby dotrzeć do młodych ludzi, agencja VML zbudowała w grze „Minecraft” „specjalny, trudny i pełen niebezpieczeństw świat”, w którym youtuberzy walczą o owe 6GB na 60 dni.

W akcji wzięli udział twórcy internetowi, którzy specjalizują się w tematyce związanej z grami – Izak, Vertez, Enzzi i Drollercaster. Wspomniani youtuberzy na specjalnie przygotowanej i wyjątkowo dopracowanej w detalach mapie szukali klocka „6GB za 6zł na 60 dni”. Jak opisują stworzony świat przedstawiciele VML, „droga do skarbu, strzeżonego przez zabójczego smoka, wiodła przez trzy krainy: leśną, lodową oraz górską krainę lawy. W każdej z nich umieszczone zostały trudne do przebycia przeszkody, śmiertelne pułapki, hordy potworów i jeziora lawy”.

– Od pewnego czasu obserwujemy mocny rozwój gamingu na YouTube. (…) Oferta „6GB za 6 zł na 60 dni” skierowana jest do osób młodych, więc postanowiliśmy dotrzeć do nich z pomocą ich ulubionych youtuberów. Zależy nam bardzo na tym, żeby szczególnie w okresie wakacyjnym nasi klienci mogli cieszyć się wolnością, jaką daje nasz pakiet Internetu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy opowiedzieć o tym w kreatywny sposób w świecie „Minecraft“, który daje właśnie największą wolność – stwierdził Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

W ciągu pierwszych dwóch dni trwania pierwszej w Polsce kampanii z wykorzystaniem „Minecfarta”, zmagania youtuberów obejrzało ponad 500 tysięcy widzów.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF