...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Pierwsze kino 4DX w Polsce

Zdaniem Marty Weczery, international marketing managera w New Age Media - kino 4DX dostarcza widzom nieznanych dotąd emocji, a reklamodawcom daje do dyspozycji zupełnie nowe narzędzie promocyjne. W Warszawie od 22 maja możliwe będzie oglądanie filmów w 4DX - rewolucyjnej technologii kinowej, która oddziałuje na wszystkie pięć zmysłów i wciąga widza w sam środek akcji filmowej.

Warszawskie kino Cinema City Arkadia jest jedynym w Polsce, które posiada salę Škoda 4DX wyposażoną w najbardziej innowacyjną technologię czterowymiarowej projekcji. Pierwsza tego typu sala projekcyjna powstała w marcu 2013 w Cinema City w Budapeszcie.

Teraz wyjście do kina może być czymś więcej niż tylko zwykłym oglądaniem filmu. Dzięki zaangażowaniu wszystkich zmysłów, widz ma wrażenie, jakby uczestniczył w filmowych wydarzeniach. Na własnej skórze odczuwa efekty takie jak: wiatr, mgła, błyski piorunów i różnorodne zapachy, które odpowiadają temu, co w danym momencie dzieje się na ekranie.

Efekty specjalne w kinie 4DX robią wrażenie. Fotele poruszają się we wszystkich kierunkach, podążając za akcją filmu, a rozpylające wodę dyfuzory sprawiają, że filmowe sceny są bardzo realistyczne. Dzięki systemom nawiewu, można na własnej skórze poczuć podmuch wiatru. W kinie 4DX możliwa jest też emisja zapachów, towarzyszących konkretnym scenom, a specjalne lampy imitują błyski piorunów.

– Biorąc pod uwagę wyniki badań, które potwierdzają, że zwykła reklama kinowa jest średnio 4-5 razy lepiej zapamiętywana przez widza niż reklama telewizyjna, można zadać sobie pytanie: jak głęboko zapadnie widzowi w pamięć reklama np. perfum, których zapach poczuje w sali projekcyjnej? Ta technologia dopiero wchodzi do europejskich kin, dlatego nie ma jeszcze oficjalnych badań, ale śmiało można powiedzieć, iż odbiór reklamy w formacie 4DX będzie spotęgowany – zachwala Marta Weczera z New Age Media.

W związku z otwarciem sali Škoda 4DX, New Age Media, lider na polskim rynku reklamy kinowej, oferuje swoim klientom czterowymiarowe kampanie kinowe oraz produkcję spotów w formacie dostosowanym do projekcji 4DX. Dotychczas w tej technologii powstały takie światowe hity jak: „Avengers”, „Piraci z Karaibów”, „Igrzyska śmierci”, „Battleship”, „Dziedzictwo Bourne’a” i wiele innych hollywoodzkich produkcji.

Aktualny repertuar pierwszego kina 4DX w Polsce dostępny jest na stronie www.cinema-city.pl

Kino 4D

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF