...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Plakat, który wydaje dźwięki

Być może już wkrótce na rynku pojawią się nowe rodzaje plakatów. Takich, które są czymś więcej niż zwykłym wydrukiem. Oglądanie to za mało - trzeba ich dotknąć, bo tylko wtedy możemy się przekonać, jakie mają możliwości. Trapped in Suburbia - studio projektowe z Holandii, opracowało interaktywny plakat, który odtwarza muzykę - czytamy w serwisie Mashable. W jaki sposób? Pod wpływem dotyku.

Innowacyjny plakat pokryty jest specjalną farbą, która potrafi przewodzić prąd. Wystarczy dotknąć dwóch fragmentów pomalowanych nią powierzchni. Ma wtedy płynąć prąd, który następnie jest zamieniany na dźwięk. Więcej szczegółów można zobaczyć w filmie opublikowanym w serwisie Mashable.

Sound poster nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży. Jego twórcy chcieliby, aby w przyszłości stał się produktem na pograniczu sztuki i technologii.

Holenderskie studio – Trapped in Suburbia, zapowiada, że pracuje już na kolejnymi rozwiązaniami, które mają łączyć świat designu analogowego i cyfrowego.

Sound Poster, Trapped in Suburbia

Źródło: Mashable

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF