...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polacy nie znają wartości

Jak wynika z badania „Corporate Values Index 2013”, 44 proc. Polaków zatrudnionych w firmach nie wie, czy ich pracodawcy posiadają określone wartości korporacyjne.

W badaniu uczestniczyli pracownicy z Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwajcarii i Polski. W Polsce odsetek osób nieświadomych faktu, czy ich firma posiada zdefiniowane wartości korporacyjne jest najwyższy spośród wszystkich wymienionych krajów. Najlepiej poinformowani w tym zakresie są Szwajcarzy, z których tylko 12 proc. nie posiada wiedzy na temat wartości firmy.

Mimo iż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jakimi wartościami kierują się ich firmy, według 83 proc. z nich określenie ich jest przydatne. W tej kategorii Polacy także wypadli najgorzej spośród wszystkich badanych krajów, gdyż pogląd ten podziela 72 proc. pracowników, podczas gdy we Francji 88 proc., a w Szwajcarii – 96 proc.

Raport „Corporate Values Index 2013” został przygotowany przez sieć firm doradczych ECCO Network, którą w Polsce reprezentuje agencja On Board PR.

Źródło: On Board PR

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF