...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Polacy w jury Euro Effie Awards

European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards. W jury zasiądzie trzech specjalistów z polskiej branży komunikacji marketingowej.

Polscy reprezentanci

 

Do 15 czerwca br. jurorzy, pod przewodnictwem Dan’a Burdett’a – Global  Brand Vice President Snickers w Mars,  wyłonią  finalistów do drugiego etapu konkursu,  który odbędzie się 30 czerwca br.

W tym roku w jury znalazło się troje reprezentantów z Polski: Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu w Grupie Żywiec,Bartek Gołębiowski,management & creative director w agencji Gong 

oraz Jacek Karolak, dyrektor strategiczny w agencji K2. Będą oceniać kampanie na pierwszym etapie obrad konkursowych.

– Kampanie nagradzane w konkursie Euro Effie wyznaczają nowe kierunki i stają się inspiracja dla kolejnych działań, dlatego też czuje się zaszczycona mogąc wraz z Bartkiem Gołębiowskim i Jackiem Karolakiem uczestniczyć obradach jury w jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności komunikacji marketingowej na świecie – mówi Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. 

Jury Euro Effie złożone jest ze specjalistów z branży komunikacji marketingowej z 20 krajów Europy, zarówno ze strony agencji, jak i klientów. Każdy z ekspertów, dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu i kompetencjom, pomoże wyłonić najlep-sze kampanie, które otrzymają nominacje. Przy ocenianiu kampanii, jurorzy biorą pod uwagę szeroki zakres czynników, decydując tym samym czy zostanie ona zakwalifikowana do drugiego etapu obrad i ostatecznie do nagrody. 

Kryteria oceny

 

Kryteria oceny podzielone są na cztery obszary: 

*wyzwanie strategiczne, 

*strategia kreatywna, 

*wprowadzenie idei w życie  

*efektywność działań.

– Miałem  to  szczęście  pracować w  swojej  karierze  ze  świetnymi markami i doskonale rozumiem, jakie to uczucie rywalizować i zdobyć statuetkę Effie, dlatego  tym  bardziej  jestem  zaszczycony mogąc przewodniczyć obradom jury jednego z najbardziej prestiżowych konkursów efektywności marketingowej na świecie! – powiedział Dan Burdett, tegoroczny przewodniczący Jury Euro Effie. 

Pełna lista jurorów dostępna jest na stronie Euro Effie.

::

Foto: Fotolia/lembergvector


 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF