Polscy kreatywni w Cannes

1 448

Rekordowa liczba prac z Polski została zgłoszona do tegorocznego, międzynarodowego konkursu kreatywności Cannes Lions. O prestiżową nagrodę powalczą 243 prace.

Choć przy ponad 40 tysiącach zgłoszeń z całego świata liczba 243 może wydawać się niewielka, to jednak jest to duży sukces dla polskiej branży kreatywnej. Liczba zgłoszeń w porównaniu z zeszłym rokiem powiększyła się aż o 80 proc. W tym roku już 94 firmy z Polski w tym agencje reklamowe i PR, domy produkcyjne i mediowe oraz reklamodawcy powalczą o kanneńskie lwy.

W jakich kategoriach mamy szansę na tzw. Oscara branży reklamowej? Najwięcej prac, bo aż 39, zostało zgłoszonych w kategorii Direct, 29 prac rywalizować będzie w kategorii Media, a także po 22 w kategoriach Promo & Activation oraz PR Lions. W sumie polskie prace powalczą w 20 kategoriach.

O tym czy do Polski powędruje prestiżowa nagroda dowiemy się już wkrótce. Nadesłane prace konkursowe oceniać będzie jury w 366 osobowym składzie, w którym zasiadają też dwie osoby z Polski Maciej Waligóra z DDB&tribal oraz Sebastian Stępak z MSL Warsaw. 62. edycja festiwalu Cannes Lions odbędzie się w dniach 21 – 27 czerwca.  

Trzymamy kciuki!

::

Fot. Materiały prasowe

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };