Polscy zwycięzcy pierwszego dnia GoldenDrum 2013

1 783

9 października przyznano pierwsze nagrody w tegorocznym festiwalu Golden Drum 2013, który odbywa się w Słowenii. Polskie prace zdobyły tego dnia w sumie 5 nagród.

Nagrody przyznano w kategorii Radio, Digital, Mobile, New or innovative, Digital campaigns, Mobile campaigns, Direct campaigns oraz Events. W sumie jury pierwszego dnia festiwalu przyznało 21 Silver Drums, 13 Golden Drums oraz 7 nagród Grand Prix.

Absolutnym zwycięzcą pierwszego dnia okazała się kampania „10 meters apart” zgłoszona przez macedońskie „New Moment New Ideas Skopje” – otrzymała 3 nagrody Grand Prix w kategoriach „Radio”, „Events” oraz „New or innovative”.

 

Oto polskie nagrody:

 

Grand Prix

GetIn Noble Bank w kategorii „New or innovative” za kartę wyświetlającą aktualny stan konta.

::

Golden Drum

Ogilvy & Mather w kategorii „Radio”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

Ogilvy & Mather w kategorii „Events”  za kampanię na rzecz używania znaków diakrytycznych

::

Silver Drum

180heartbeats + JUNG v. MATT POLAND w kategorii „Digital” za kampanię „Good deal for good”

John Pitcher w kategorii „Mobile” za kampanię „Needless Calories”

 

Trzymajcie kciuki dziś i jutro wieczorem podczasz przyznawania nagród w pozostałych kategoriach!

::

Przeczytaj również:

121 zgłoszeń do Golden Drum z Polski

Komentarze
var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };